U love me

czwartek, 24 marca 2016

Choinka 2016 - marzec

Halo!!! Jest tam ktoś!!! Jestem bardzo ciekawa ile z Was w natłoku porządków wiosennych i przygotowywania się do świąt Wielkiej Nocy znalazło czas aby wyhaftować coś bożonarodzeniowego.
Ja w tym miesiącu postawiłam na gwiazdkowe zawieszki. Czy zgadniecie skąd pochodzą wzorki??? ;)

 Niebieska chińska mulina, skrawki kanwy, którą zostawiłam, bo może jeszcze się przyda i oczywiście nieodłączne koraliki...


Za miesiąc pewnie dalej będę robiła gwiazdkowe zawieszki ;)
A oto prace hafciarek, które bloga nie prowadzą.
I tak Kasia P. pomimo mega przygotowań nie tylko do Wielkanocy ale i do komunii Syna wyhaftowała taką karteczkę z widokiem....
Natomiast Lidia przygotowała karteczkę z rękawiczkami...

A Anna dwie śliczne gwiazdkowe zawieszki...


No to teraz czas na Wasze prace....

18 komentarzy:

  1. Śliczne zawieszki :) ja za miesiąc będę produkować bałwana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zawieszki :) Wzorek kojarzy mi się z rozetkami. Trafiłam?

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się Twoje zawieszki, bardzo ładne są karteczki koleżanek baz bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zawieszki i karteczki koleżanek:)
    mam nadzieję, że wyrobię się do końca miesiąca ze swoim hafcikiem bożonarodzeniowym ☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem,jestem:)))Twoje zawieszki śliczne:))u mnie kokardka,do kompletu:)))pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Będę na pewno!:) Post zaraz po świętach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Prezentowane karteczki są śliczne, a Twoja zawieszka pieknie się prezentuje.
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdzie nie spojrzę tam świątecznie :D
    Zawieszki cudne, a ich wzorki to chyba z rozetek pochodzą?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja się odmeldowałam ze swoją pracą :)
    Wszystkie zawieszki są cudowne i karteczki i gwiazdeczki, widać że serce włożone :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zawieszki, Kasiu!
    Świetny pomysł z wykorzystaniem rozetek - dałaś wzorkowi drugą szansę ;-)
    Super karteczki koleżanek bez bloga :-)
    No i biegnę podziwiać inne piękności...

    OdpowiedzUsuń
  11. zawieszki są śliczne, a od gwiazdek nie mogę oderwać wzroku:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zawieszki cudność, zachwycają mnie niezmiennie te maleństwa z koralikiem w boczku. Prace bez bloga - przeuroczość. Dziewczyny szalenie utalentowane i aż dziw, czemu wciąż w skrytości tworzą...
    Moja praca jest, planowałam pokazać po świętach, w ramach organizacji postów... Wczytałam się w regulamin i zagwozdka pojawiła się. Albo 24., albo tyłek zbity; czy może w ramach okoliczności jednych świąt nad drugimi uwzględnione zostanie...?!
    Pozdrawiam słonecznie z pytaniem w duszy...

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie tez własnie przygotowania do świąt nie pozwoliły na dokończenie zawieszki. Zrobię po Wielkiejnocy i dorzucę zdjęcie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zawieszki, no i nic się nie marnuje :)
    W ogóle bardzo piękne prace ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie prace dziewczyn śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)